November 06, 2013

Rutin dolu-dolu kembali...

Bismillah... Assalam semua... kerajinan menjelma diri today... yeay... yg pasti bicara indah je yg aku hambur taip kt cni tau... kehkeh..

Alkisah incik somi telah ditukar ke Unit lamenye kembali... wah tetiap bulan ade claim.. alhamdulillah rezeki... rezeki Nuha Tihani Bambam... dan juga aku, Dya n Inas... sefamily la senang kire... huahua...

So ptg sat lg kul 3ptg aku g anto incik somi ke ERL Putrajaya... die gerak ke KL dlu utk amik kete Atok Dya... then ptg nti blik keje aku akn blik rmh dgn ank3 jew... Dya dh biase tp mgkin ade jgak tye2 nti sbb ank ayah kan... Inas blm tau ape2... tmsk la jugak bambam... xpe la bambam tuh ntah ape tau lg...

Jadual incik somi agk padat mgu ni... dgn htr sabun lg... alhamdulillah semua tu rezeki Allah bg... jd jgn merungut yek... pegi duty sehari semalam... naik petang ni kul 6 ptg punch in, 6 ptg esok punch out... rutinnye begitu... jd xde lame sgt incik somi tinggalkan aku n ank3... hr Jumaat nie duty lg... dekat2 jadual die... hahaha.. kami nk ikut la... merasa udara bukit.... lepas keje terus gerak.... x blik umh dh... aku mohon la pelepasan awal kot... kang die lmbt punch in aku yg kene bebel... kehkeh

p/s: kebizian... esok la kontiniu... daaa