June 28, 2013

Teduhan Kasih... oh ADP... wink wink

Bismillah...

Baru hr ni nk cite psl Teduhan Kasih... ni sume angkara adp... oh adp... meletop-letop muke adp kt tv skang... kwn2 opis aku pn dh tersampuk 'suke' dkt adp nie.. siap beli novel Teduhan Kasih 'n Suami Aku Ustaz yg autograf adp... omak aih.... geram melampau dgn adp... dgn erti kate lain 'adp mania'... haish...

Cuti 3 bulan aku manfaat tgk drama2 siri adp... yg mane dan la... mane nk dan klu 3 powerpuff tuh sgt perlukan mata aku utk melihat ape yg derg buat utk menghuru-harakan rumah... tu blm masuk lg si Inas berebut dgn aku die nk tgk Youtube... layan video kanak2 warna warni... nyanyi2.. nari2... ngaji2... sume la... jdnye drama yg aku dh layan is Emily (heroin abilsuhaimi), Suria Di Cordoba, Sehangat Asmara (byk missed ep sbb warded 3 mgu) ulang tgk kt Dailymotion, Tentang Dhia, Maharku Untukmu... nk tgk KL Menjerit The Series tp xde plak org upload... xpe la... nie dh naik keje mmg xde la nk usik pc tuh... rutin dh berubah... manfaat mase utk fmly plak... huhu

Oh papa ehsan... hati masing2 berbunga riang la dok tgk papa ehsan...

Dlm cite ni aku paling suke tgk mak tiri si iffa tuh, kak long pn best, izad pn lawak jugak... n watak paling x cun adlh iffa... sbb lurus sgt... tp klu btul la berlaku hal ni kt luar mmg byk la pahala si iffa ni kutip sbb x penah lgsg lawan mak tiri die... bersyukur di beri tempat berteduh... huh... cube aku yg jd iffa kene maki2 dgn mak tiri haruslah blah dr rumah puaka itu...

So mgu dpn ade 2 ep lg... last dh... skang sume cite amik novel buat skrip jimat mase... xyah pk nk create cite bru ye dok? time bujangan dlu rajin la beli novel nk jiwang2 sblm tido.. ala2 bed time story gitu.. sengal! now dh x berkesempatan nk beli.. pnjm je la.. nk2 time kene jage kaunter lg la sangap ngu time abis duty...

p/s : jom blik wey... nk diner ape mlm nie??