August 27, 2013

EP 2 ~ Salam Lebaran 2013

Bismillah...

Ni la padahnye bile ade buat berepisod.. dh kene buat la next episod tuh... hahaha...

Raye punye pasal.. aku rajinkan diri utk menaip... 1 Syawal tu mmg semua bgn lmbt... aku n incik suami sembahyang raya di rumah... sbb ape? semua org tido lewat... aku pn same la sbb bambam merengek ntah ape nk xtau sepanjang mlm tu... membwk ke Suboh... aduh... mencabar sungguh aku berhari raya dgn bambam yg x sihat.... bambam pn x pakai dress raye pn sbb kang gatal merenyam aku plak yg mengamok...  so jln raye yg wajib utk kami adik beradik adalah ke rumah Mak Long... kakak kpd mak... dok ats wheel chair.. ckp pn xbley dh... tp masih cam kami... so mmg xtvt wajib...

Sepanjang hari melepak kt rumah jer... nk berjalan raye mmg teramat malas... jadi episod 2 ni la hidangannye...

Sekian!