January 04, 2013

So cool welcoming 2013....

Bismillah...

Permulaan tahun baru yang lebih mencabar.... aku berubah? yer.. berubah... bakal berubah menjadi ibu beranak 3 uols!!! Cool kan? Insya Allah jika diberi kesempatan aku, suami, dya n inas bakal menerima ahli keluarga baru sekitar bulan April 2013... cepat je kan? rase aku preggy dis time cam rase sgt jd preggy mommy... ni pn dh termasuk bln ke-6 mengusung baby....

Alhamdulillah... 2 minggu lps aku dh pergi intai sex baby dlm nie... insya Allah baby girl... Naluri ibu kan mmg x boleh disangkal.. eh mak men aku tye tau 'korg pegi scan ni nk tgk baby tuh lelaki ke pompuan ke?' aku x jwb... mr hubby yg jwb.. hehe... so name pn dh ade.... so name utk baby boy simpan dlu dlm kocek suami nti (lau Allah bg preggy lg nti n baby tuh boy) boleh la gune name kelelakian itu...hehehe...  Uniknye name anak2 semua pengakhiran huruf 'ni'... semua ikut ibu eh...


Fadzli vs Zuriani = Ardini #1st, Fatinie #2nd, ............'ni' #3rd

Pengakhiran 2012 agak muram sbb my lovely doter Dya demam melepet.... sehingga di'plan' oleh doktor Hospital Kajang buat 'blood transfusion' dlm 300 cc... Darah Dya tak cantek... Ibu disahkan HBe Trait 10 tahun yg lps... Ayah disahkan Thalasemia Trait time kanak2 lg.... gabungan ini menyebabkan salah seorang ank akan mewarisi penyakit darah yg lebih teruk dr kami berdua... apepun keputusan apekah name belum ade lg... untuk makluman semua, utk confirm ape penyakit darah ni perlu buat byk kali ujian darah... so kene la amik darah byk kali...  warded dr 29-31/12/12.. (Sab-Isn).. 2 mlm aku tido atas katil yg same dgn Dya di Peads, Hosp. Kajang... seb la Hosp. Kajang dekat ... buatnye suami decide nk soh masuk HKL .. sendiri mau ingat!!.. hrm...

p/s : Pengalaman berada di Peads inshaa Allah akan aku story dlm next entri... kesibukan melampau kt opis buat aku rimas...