February 21, 2013

PANDUAN SOLAT SUNAT CARA NABI S.A.W.

Bismillah.. semoga ape yg di up ini memberi manfaat kpd semua umat Islam.. baru2 ini incik somi  bercakap pasal istiqamah... so bermula dr itu makin lame makin berlaku perubahan sedikit demi sedikit dlm kehidupan seharian kami sekeluarga... bermula dgn solat Maghrib berjemaah, Dya n Inas turut serta menjadi makmum tp subhanallah memekak, main dll semua ada... istiqamah...

Aku? Dh agak makan bulan incik somi cakap psl tudung.. hrmm.. so dgn secara istiqamah aku pelan2 beli yg selai 2 utk persalinan 'baru'... pedulik la ape org nk ckp... mgkin mereka semua belum realize termasuk juga aku.. masih di ambang secara ansur-ansuran melakukan penghijrahan...

Hari ini aku berkesempatan mentelaah pasal Solat Dhuha dan aku link kan page  Penulis: Mohd Yaakub bin Mohd Yunus   

Jadinye... aku pn dlm proses blaja dan terus blaja... 

Panduan Solat Dhuha Cara Nabi S.A.W.

p/s : ilmu kene share... Moga memberi manfaat!!!