July 15, 2013

Breastfeeding Mom ~ Fasting...

Bismillah...

Niat hati mmg nk update vlog hr2 tp xmo pakai pc kt umh sbb xde time nk ngadap pc kt umh tu lame2... berebut dgn Dya n Inas yg nk tgk Youtube... Dya dh pandai taip sndri cite ape yg die nk tgk... Dr 'playdough' smp la cite Upin Ipin, Mr Bean versi kartun dll... yg pasti derg x layan Barbie Doll n Princess.. Cemotet bam bam sedikit kesian sbb selain aku pgku utk nenen n main2 kejap, yg lain dr tu tmsk die tido aku letak dlm playpen... bedung ketat n tido lena...

Hr ni nk bwk cemotet pegi cucuk 3 bln... tuh pn aku dh smgu... incik suami mmg la kuat membebel.. nape x ikut date cek up? nape lupe? dll... boringnye la kene bebel.. terbalik kn? kebiasaannye yg kuat bebel ni sure sang isteri.. tp bkn aku la.. sbb klu dh laki bini kuat bebel, sape yg nk mengalah? so aku amik la pendekatan mendengar bebelan itu walaupun pedih... Ramadhan kot... moody ckit la...

Back to title best aku nie... adakah aku yg menyusu bdn sepenuhnye ini berpuasa di bulan Ramadhan yg mulia ini? YA.. aku masih boleh berpuasa... dgr2 org cakap ibu yg menyusukan anak sepenuhnye diHARUSkan berbuka.. alhamdulillah aku masih boleh berpuasa... mgkin sbb ank aku girl, jd x kuat minum sgt walaupn dh bambam geram semua org nk cubit pipi, lengan dan paha die... hope aku dpt berpuasa penuh... insya Allah... mesti korg pelik kan, xkan aku x dtg bulan? alhamdulillah Allah bg aku kesenangan dlm bab ini sbb aku mmg xkan dtg bln sepanjang menyusukan ank sepenuhnya sehingga susu masih ade la... klu x kureng, aku dh start top up dgn formula milk... skrg  masih cukup utk bambam... alhamdulillah...

p/s: beb, keje ni x bleh tgk aku senang lenang update vlog btul la... jap lg aku cont cite lain k...