July 05, 2013

Incik DEMAM datang!!!

Bismillah...

Sori timb. boss... sy x larat nk tgk huruf n nombor byk2.. dh 2 hari mengadap buku biru kulit tebal tuh dah naik berpinar bijik mate kuyu sy nie... bukan nk ngelat.. sungguh! sy didatangi oleh incik DEMAM!!... arhh... jgn merungut yer Ryane!! sakit & juga sihat tu semua Allah yg bagi... terima utk muhasabah diri... mgkin sblm2 ni mu ade buat mende2 yg kureng elok ke.. ko mane la igt.. ank bru 3 dh lupe mcm2... mak yg ank 10 xde lupe mcm ko... parok!!

Bermula dgn incik bucuk la bwk sakit ni blik umh... yg bestnye Dhia Ardini sgt la kebal ketahanan antibodi die.. die sorg je sihat... Inas Fatinie batuk berkahak bile bgn pagi... Nuha Tihani plak tersumbat saluran pernafasan... jenuh aku lomor Vicks kanak2 yg wangi strawberi tu kt dada n blkg bdn si cemotet bambam...

2 mlm lps saje dok tgk tv berduaan dgn bucuk yg dh leleh tuh.. amik kaw! smlm aku dok taip2 keje yg timb. bos bg tuh smp kene sumbat lubang hidung dgn tisu... x bg hingus cair tuh leleh jatuh kt papan kekunci... aduh.. mlm td dh x bleh blah, aku telan ubt selsema... hilang nk layan NCIS kul 10 mlm... seb la sedar kul 12.30tgh (x kene baham harimau) dpt la aku layan NCIS... oh ye mlm td aku msk speggeti bolonese cendawan... Dya requested... aku mmg suke la msk nie sbb easy giler... bwg besar sebuku, speggeti, setin sos, sosej or mix meat... korg jgn tye nape aku x tepek gambo.. sbb xdan weh.. londeh kain aku klu layan kehendak hati sndri... time nie si cemotet bambam tido kekenyangan susu ibu... Inas plak dh mkn biskut tiger 3-4 kpg, jd xde la kacau aku kt dapur... siap msk terus hidang...

Dya n Inas mkn smp kembung! incik somi pn diner dgn derg.. aku plak selere tak dtg time derg melantak tuh.. aku melayan je la derg mkn.. buat air Habbatus Sauda' panas... eh simple btul menu weol... klu dh mmg pemalas xtau nk ckp ape dh.. seb la incik somi x mintak + menu.. selamat!

Incik somi kuar ke Downtown Jln. Reko, Kajang alone... Cari 'liqua' vaper die... FYI, incok somi dh benti isap rokok Dunhill... now layan VAPER... so sedut hat perise beri2.. wangi je kete.. hahaha.. xyah beli perfume kete... jimat! Cite bab aper ni sbnrnye ant sbb2 incik somi benti merokok sbb die sgt addict... tahap 2 kotak sehari... rabak poket weh! so ape care nk jimat? E-ROKOK... few months sblm aku brnk si cemotet bambam incik somi dh start ber'vaper'... 'liqua' pn try n error la yg murah2 tuh... klu serasi then bleh la layan... seingat aku 'liqua' yg rasi dgn die yg cap 'hanseng'... sebotol kecik RM10.. sebotol kecik tuh tahan 3 hari kot bg yg kuat menyedut mcm die... hahahaha... so dlm sbln klu kopak pn dlm RM100 utk hobi menyedut die... xde la mcm dlu... sekotak skang brp eh Dunhill?? dh x layan rokok, aku dh x amik tau la price brp... RM10.80 kan skang? kire cincai la.. sehari 2 kotak = 20hengget... sebln? korg kire sndri la...

Lps layan NCIS aku berhajat la nk lipat kain n gosok baju utk hr nie... penyudahnye... aku slmt beradu kembali slps mate ni terlalu kuyu mintak direhatkan... al babai la tugas lipat bj.. nmpk gaye mlm nie kene la aku cergas melipat... biar berlonggok ats katil bujang ank dare aku tu kang ade la selak2 kuar ank tikus... hey...

Sblm aku taip entri nie, aku dh telan panadol soluble 2 bijik... rase kuat ckit la hidung aku ni menahan lelehan cair itu... tekak je la yg perit xmo tunjuk nk baik lg... kecian la si cemotet bambam isap susu ibu ade 'dadah'.. cemotet pn tersampuk jugak tuh.. xpe la.. kecik je ujian batul selsema ni klu nk dibanding dgn org kebuluran dkt Rohingya tu kan??

Ok beb, aku stop cite hr nie... mood n bersopink akn dtg insya Allah mgu dpn... azam nk menjelajah SOGO blm kesampaian... insya Allah akn same2 bersopink kt ctu dgn my BFF kt opis lame Angel Adriza...

p/s : skuter gua masih kt bengkel sbb pomen tuh buat keje sgt lembab! xde la aku nk mrh sgt kt pomen tuh cume die mmg x brp nk bersungguh utk repair cpt2 skuter aku tuh... geram weh... aku dh berangan nk round2 KL dgn incik somi nie.. alamak! Charlie's Angel aku 3 ketul tuh nk selit kt mane?? haish... xpe bro! gua round sorg2 bleh... awal2 lg incik somi 'say NO'.. frust.. frust.. frust...