July 16, 2013

Update ~ Ardini, Fatinie, Tihani

Bismillah...

Memula 'TAHNIAH BESAR' buat sahabat sejati Nurhalina (Halyna Hely) ats kurniaan baby girl mlm td dr Allah SWT.. 3.69kg.. x silap aku kul 9 mlm td.. 15 July 2013... ni ank ke-2 beliau... ank yg pertama, boy Umar Harraz... lengkaplah sepasang ank die.. kisahnye beranak ni aku tau bermula pd wakti sahur td la.. aku sahur sensorg sbb incik suami dh sahur kul 3am dh xmo bgn dh... jd dlm sorg2 tuh teringat kt shbt sorg nie.. tgn aku laju je sms Lyna.. kot2 die dh beranak kot... dlm ati aku je la... rupenye yer weh.. ant yg terawal la tau berite nie... tahniah skli lg... ko pn mmg berhajat nk girl kan... so lps ni slmt berhabisan utk baby baru ko tuh...

Episod updating bermula...

Ardini...

5 tahun 4 bln.. dh pandai membaca.. sifat ketekunan ikut ayah la yek... aktiviti harian - tgk Youtube.. dr kecik mmg Dya suke tgk ABC ke 123 ke n ape2 nursery song kt ctu.. pendedahan awal tu mmg la Dya n Youtube x dpt dipisahkan... Kuat mkn.. susu dh kureng sbb dh xleh minum dlm botol... buat dlm cup jwbnye mmg x abes...

Fatinie...

2 tahun 7 bln.. dh tau ABC n 123... Alif Baa Taa xbrp nk terror lg... pn giler Youtube jugak... tau ABC tahap tunjuk je huruf mane2 bleh jwb... penangan Youtube... masih lg manja.. nenen sekali sekala... agak dengki dgn baby... lasak... ekzema.. suke buat benjolan kt kepale... asek jatuh n terhantuk mcm buat mainan je utk die..

Tihani...

3 bulan 20 hari... berat sehingga semalam 6.7kg... cpt besar kan? aku pn terkasima jugak dgn penambahan berat badan die... dh kuat suare nk pgil kakak2 nk ajak main... xmo dok dlm playpen sorg2... double chin... senyuman yg manis... masih minum susu bdn...

Mood nk taip2 ni ntah pergi mane x tau... nti lau rajin aku update entri nie... time kasih...