July 09, 2013

Incik DEMAM menyerang Inas...

Bismillah...

Dh menjadi kebiasaan update vlog personel nie... On pc je terus update... haish... keje oh keje... tetibe otak aku bergetar perlahan... Mintak actifast... kes lambat sarap la td nie...

Al-kisah bwk Inas g klinik Presint 3.. siap dlm kul 10pg.. bekalan ubatan adalah ubat demam, ubat selsema, ubat batuk dan yg best skli antibiotik... Inas ni agak sukar utk menelan ubat.. tp smlm aku terkesima bile Inas nganga utk telan bat demam... oh baiknya Inas... Demam naik setiap 4 jam sbb aku bg ubat demam x cukup dos.. dgn berat 11kg Inas kene telan ubat demam sbyk 7ml... tp aku yg main agk2 je smlm bg 5ml jew.. seb baik demam die x brp nk kuor sgt... so td anta Inas g skul aku bg antibiotik n ubat demam je dlu.. lunch jap lg aku trun bg ubat batuk n selsema... cian Kakak Inas... smlm blik skul Inas bhskan dri die Kakak Inas... sedih aku... ank2 ku cpt sgt kamu besor... until Tihani dh lebih 3 bln nie, Inas wajib di ribaan kecuali si cemotet bambam nk nenen.. kene la Inas mengalah... bukan Inas yg nk duduk tp aku yg nk riba die... geram dgn mulut chumel Kakak Inas...

p/s : esok dh start pose... menu sahur mlm nie gulai ayam kampung dr Kuantan chentaku... mak abah jgn smp mlm sgt tau...